JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD

Jag var inne på en blogg i dag som handlade om en tjej som vägde 47,7 kg och tycker att hon är alldeles för tjock och vill gå ner i vikt, senast så hade hon gått ner 13 kg på 2 månader och det är jäckligt mkt!
jag förstår inte hur man kan tycka att man är för stor när man vägar lilla 47,7 kg?? titta på mej lixom jag är fan inte smal kan jag ju påstå,  men jag idrottar mkt fotboll på sommaren och handboll på vintern och någon enstaka gång så går jag på hälsoskaparna med mamma, jag motioner ju iallfall det är ju inte så att jag är lat det har jag alldrig vart, nu ska jag inte sitta och skryta men jag är fan inte lat ! ni kan ju spana in hennes blogg,
must-be-thin.bloggagratis.se. är båse arg och tycker synd om henne

NYÅRSAFTON

Jaaaaaa i dah är de nyår eller jag menar i morron x) haha jag bara längtar till raketerna det ska bli så härligt att få se dom och längre har jag  inga bekymer om vad jag ska ha på mej heller :) det får bli ett långt vit linne och en rosa munk jacka och ett par leggings och en vit sjal eller halsduk jag kanske kan se i fall att jag hittar en bild på det jag ska ha på mej :D

DAGENS KÖP

                                      image59


Det här det jag köpte i dag på min lilla shopping runda (med mamma i mat affären ) passa på och snoka bland såna saker när man är med mor och handlar x) hårspray wellas nya tänkte jag skulle prova den värkade bra och en ansikts remower för vatten fast smink passar bra när man ska utomlands och vill ha mascara på så försvinner det ju inte när man badar ^^

2008

Hejsan allihopa, hur mår ni då en sådan här dag innan nyår, alla kanske är spända? x)


jag kan ju säga att jag har ett problem inför i morron, nyår för mej är faktiskt en speciell dag, liksom det blir ett nytt år och ett nytt år för mej är endel förändring som att man ska välja nyårslöfte och man ska hålla det oxå annars är det inge kul, jag själv brukar fundera på mitt nyårs löfte ett par dar innan och i år kommer mitt nyårs löfte vara lite enkelt eller det kommer det säkert inte va för min del utan det kommer bli hur svårt som helst.
jag måste vara mer ekonomisk, ja.. det är mitt nyårs löfte mer ekonomisk typ som att hålla ordning på pengarna sätta in dom på mitt konto när jag får min månadspeng 300 kr i månaden själv så får man dom i handen och sen så så ligger dom i fickan och brännner och måste handlas för, min 300 kr går åt åt allt möjligt från kläder,mellis fika och smink ja en massa skräp helt enkelt, inte för att jag går och handlar onödig saker utan saker som jag vill ha och sen använder jag dom ett par ggr sesn ligger det bara på något ställe och drar åt sej damm.

vad är ert nyårslöfte? skulle vilja veta x) nyfiken av mej :)

jag kan ju sätta in det jag vill ha för mina 300 kr nästa gång x) har kollat på det i månader känns detr som men igenkligen har jag bara tittat på det i någon vecka x)






image57


VALPSJUKAN

var och kollade på hundvalpar i dag, rasen var lendeer och blir jäkligt stora men det är ju mmin farmor som ska ha den det värkar som att hon faller för stora hundar eftersom att alla hundar hon haft har vart stora typ som leon berger och berner sender jag vet inte riktigt hur dom stavas men något på det viset x) jagt kan ju säga att jag fick en riktig valpsjuka och ville verkligen inte åka där i från men man måste tyvärr "/ jag som hoppades på att det skulle finnas något piller som man kunde ge dom så att dom inte växte, den rasen växte välldigt snabbt oxå ungefär 1-2 kg i veckan men farmor ska ge den annan mat så att dom bara växer ett halvt kg i veckan för hon skull tydligen kolla i fall att det går och ställa ut den x)
tänkte lägga ut bilder men har ingen bra eftersom att jag tog med mobilen så man  såg inget :)



KATE MOSS INVIGER STHLMSGALLERIAN

kate moss ska inviga stockholmsgallerian souk 22 mars, man kanske ska åka upp och titta, det kommer säkert vara proppfullt av folk där men om man åker upp i god tid kanske man kan få en liten plats så att man i allafall kan få se skymten av hennes hår x) eller vad säger ni ?




image55          image56


SANT ELLER FALSKT

Wie, hittade en kul utmaning på mayflowers blogg, som går ut på att lista 6 saker om sig själv för att sedan låta folket gissa vilken som är felaktig. So, here it goes:

1. jag har haft en levande geting i mitt hår när jag har sovit
2. jag har badat i november
3. jag har haft en mobil i mindre än ett år
4. jag har tappat bikini när jag har badat
5. jag har tappat en tand när min hund har slagit mej med sitt huvud
6. jag har kissa på mej x)

Nå, vilken är falsk? Gissa på, rätt svar kommer senare!

SATANSJÄVLASKIT FÖRKYLNING

Jag har nyss vart och tagigt en slev med host medecin (igen).
Har en sån förbannat jobbig hosta så att man knappt kan sova om nätterna usch satackrs mej säger jag bara.
sitter och kollar på the voice show och det jag verkligen hatar med dem är att dom sitter och spelar en massa gamal skit typ som top 10 klassisk det är ju sån musik som kom ut när man var en liten bebis och den tiden är ju borta så nu vill man ju ha lite ny musik som när veckans voice chois går på tv, det älskar jag varje måndag när man sitter spännt framför tv och och tittar på top 10 så vill man se vilken den nya låten är.
Nemen nu ska jag fan tamej inte sitta och tycka negativt om the voice för dom är ett förbaskat bra program som står på 24,7 här hemma hos mej x).
Mer vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..., jo kanske att jag sitter och slurpar i mej den allra sista julmusten vi ha här hemma, här hemma vid jul så dricker vi för fulla muggar när vi har julmust hemma, så idag när jag är hemma själv så kan jag få den för mej själv :D.
Ajuste jag var i sthlm med sandra den 26 på mellandagsrean  jag tog inte med mej pengar jag hade utan bara presentkortet på make up store och inne på Åhlèns city gick det tydligen inte att använda den så jag letade upp butiken på drottninggatan men den var stängd så det sket sej helt enkelt... MEN jag träffar på pappa där uppe det var något jobb som han höllt på med så han gav mej 500 kr i fall att jag skulle hitta något x) visst är han bäst.
Och visst hitta jag ju något oxå ju tre t-shirtar som jag tänkte att jag skulle ha när vi åker till grancan.

Jag hitta dom inne på mq och gina där det var full karutta bland hyllor och prov hytter, det var tröjer på golvet och över allt men borta vid jeansen kunde man stå och andas för där var det inga som stog, så där fick man stå mellan varven.
sen dan efter bar det till södertälje på mellandags rean där och där kunde man oxå fynda ordentligt gjorde några bra kap som inne på make up store  handlade jag foundation och puder men igekligen var det meningen att jag skulle handla mascara men allt hade nästan tagigt slut och det ända som fanns kvar va färgen brun men jag ville ha svart sen inne på hm fick det bli en puder borste och en vit bh eftersom att jag köpte vita t-shirtar dan innan och jag hade ingen vit bh innan x)
sen hittade jag ett par huuuuuuuuuuuur fina skor som helst med klackar och jag ville verkligen så gärna ha dom så jag ringde far och sa att jag hittat ett par skor och han sa att han var i när heten och kunde komma och betala dom, men bara om det var vinter skor och visst var det det och 300 kr på dom, men men men dom i kassa hade råkat sålt ena 36 med en 38 hur nu det kunde hända,så jag la undan min ena sko så länga tills den som hade köpt 38 med 36 skulle ringa och lämna tbx den "/
men på lördag bär det av till Örebro och ska kolla på hundvalp jag ska gulla så mkt jag kan när man nu har chansen det är inte ofta man får gulla med hundvalpar x) Ha det  bäst allihopa!


CHRISTMAS

I går var det julafton och jag fick faktiskt allt jag önskade mej förutom en sak ut av tomten (pappa) och dom sakerna som jag fick var helt underbart att jag faktiskt fick jag trodde verkligen inte att jag skulle få det  på grund av att vi ska åka utomlands 3/1 men jag fick inte så mkt saker heller men det var dyra saker jag önskade mej som t.ex. everest jacka från stadium för 1199 kr så den blev jag jätte glad fför x) sen fick jag min wesc tröja men det visste jag ju reedan att jag skulle få eftersom att jag råka kolla mammas mejl där det stog att hon hade beställt den x),
sen så ville jag ha en ny telefon och det fick jag men faktiskt så var det så att jag ville ha min brorsas gamla telefon eller gamla å gamla utan den var bara någon månad gamal, och den fick jag av min brorsa, sen fick jag halsband och 600 kr present kort från make up store.
jag fick också lovika vantar av farmor och inte dom vita utan dom gråa jag gillar dom mer faktiskt, mer av farmor fick jag strumpor ragg sockor jag sa faktiskt att hon skulle köpa såna åt mej för jag hade inga x) så jävla sköna.
av min låsas kusin och hennes familj fick jag nagellack och någon tjafs som man typ skulle sätte i ansikt någon stjärna och hjärt rent ut sagt klister märken åt ansiktet.
jag fick masssaa tior av farmor sammanlagt var det 300 kr, sen fick jag lite bodylotion och deo och en parfym som lucktade jätte gott men man mpste ta rätt lite av den annars luktar man skit starkt.
sen fick jag säkert en massa mer mer men kommer inte riktigt i håg allt x)
aja, nu är det bara en och en halv vecka kvar sen åker jag till grancan härligt härligt det ska bli <3

BLOGGDESIGN

Var inne på en jätte bra sida i dag!
det var en tjej som designade bloggar för 25 kr och jag tänkte om jag förklarar mitt bästa så lär jag ju få min dröm blogg så jag gjorde ett försök, jag skickade ett mejl till henne och frågade om hon kunde vixa min blogg och självklart kunde hon det så jag förklarade så gott jag kunde och skickade med en bild och vilka färger jag skulle ha så skulle hon fixa min blogg så jag sitter och längtar och läntgtar och åter igen längatar tills hon ska vara klar, men jag förstår om det kommer ta tid för jag ställs sist i kön och det är multimum så mycket folk som vill att hon ska vixa deras bloggar, men för mej gör det inget om det tar lite tid bara det blir så bra som jag vill ha det, och det lär det ju bli x) ska inte vara säker men jag tror på det bästa.
Ni tänkte säkert ÄR HON GALEN 25 kr till någon man inte känner och bara för att fixa en lite blogg, men för mej är det inte vilken blogg som helst utan end el av mitt liv så jag ger det lilla 25 kronorna och får en super fion blogg i stället x) aja orkar faktiskt inte skriva mer, brukar inte vara sån men i dagär jag det bara för att jag har fullt upp med att försöka komma i funn med att det är julafton i morroon

JULAFTON

ja idag ska jag vara med sandra och sälja julgranar hon behövde lite hjälp med det så jag ska ta på mej kläder som om jag skulle -80 grader ute, men jag har inte direkt någon vinter jacka heller så jag får vell låna Robins jacka han har ju tre stycken vinter jackor, den lär ju bli väldigt stor kan jag ju säga men större desto skönare, sen tänkte jag åka förbi macken och köpa två stycken varma choklad som jag kan ta med mej till sandra x) älskar varm choklad sååååååååå gott aja nu ska jag gå och klä på mej puss och kram på er<3




btw; jag sov i mammas tröja i natt, ni tänker säkert och eller n kanske inte bryr er men ni som spelar handboll ni vet ju att min mamma blev "lag mamma" eller var det nu va och där på skrev ju vi alla våra namn på och när man satte sej ner och läste alla namn känndes det som att det var tusen pers som spelade förut, emn det var bara 15 stycken och nu är vi niotill och med mindre tror jag x) aja ska gå nu pusss

MOBIL

jag har setat och funderat på att köpa ny mobil men har inte råd, och jag vet exakt vilken telefon jag vill ha också en sony eriksson K800i men det är så att min kära bror hade en sån förut och det är i ett jätte bra skick så jag ska försöka tigga mobilen ifrån honom så kankse man får den i julklapp, aja jag ska bara få ihop 300 spänn att låsa upp telefonen med också.
jag har i allafall hört att den mobilen är bra så varför inte x)





image50hoppasjagfårhoppasjagfårhoppasjagfårhoppasjagfårhoppasjagfår




NEVER TOOK THE TIME






image49









Ibland blir man bara kär
Utan att veta vem det är
Man vet inte vem man är kär i
Det bara bulltar på något sätt
När man tänker på vem det kan va
Så kommer man inget på
När man kommer på vem det är
Så vill man alltid att han ska vara
där!

BONDE SÖKER FRU


CANT YOU FEEL THE MUSIC IN THE AIR

iiidag Lördag så händer inte så mkt faktiskt ska nog vara hemma och sova för det mesta för jag har så himla ont i huvudet sen i går, vi var bortbjudna till min pappas kusin som bor i sthlm och det var kanske 20 pers och tusen små barn som skrek,jag gillar inte sånt hatar det verkligen.
aja ska nog kanske åka med pappa och köpa present till farmor, jag undrar vad hon vill ha i julklapp?
ska väl försöka ta reda på det på något sätt.
jag vet inte mycket mer jag ska skriva om så svårt att komma på något eftersom att det inte hänt så mkt





 




                                                                                                                                                       du, just du är sså himla söt


SOFIS MODE

image47




Denise tycker: att den är så jäkla söt och fin den här bilden,
jag såg den i tidningen i sommras och jag fick hjärtstillestånd, men det är ju tur att det finns dom som kan hjärt ovh lung räddning x) aja det som jag tyckte var så fint var att den gula klänningen och kransen så himla sommrigt x)

VECKANS LÅT

det får bli den här låten för att den var så himla cool!



MIN FRAMTIDSKILLE

HA HA  jag gjorde ett test som man typ gjorde på snyggast.se och vill ni se hur min framtidskille såg ut ? x)


image46



Heting :P

men gud jag förstår inte?

asså jag sitter vid matbordet och diskuterar med mamma och pappa, och på något konstigt sätt så kommer vi in på min kusin som inte alls är lik mej eller varken känner, och det visade sej att hennes mamma är bara halvsyskon med min pappa så det var ju inte så konstigt att jag varken är lik henne, men sen så komemr ett ord som svider till riktigt hårt i magen på mej och pappa nämner namnet christer som då var min farfar, så säger pappa att det bara var min låssas farfar och jag blev så ledsen och besviken på mina föräldrar som då inte hade sagt något tidigare.
sen så visade det sej att pappas riktiga farfar bor i mora och heter Roffe och inte bryr sej om pappa eller pelle (min farbror)
så jag har då gråtigt i dag så förtvivlat på grund av denna lilla sak, men endå skulle inte ni bli det om ni fick reda på att det inte var eran riktiga farfar utan att du har en riktig farfar som bor i mora och inte bryr sej ett skit i om han nu har ett barn eller barn barn, aja, nog pratat om farfar,¨
och i stället till det mest underbaraste som hänt mej i dag, jag såg en kille med namnet Niclas och då inte östergren eller nerby utan något helt annat som jag inte vet vad han hette i efter namn, men i alla fall han var huuuur gullig som helst jag kan fan intre släppa det,
men jag gillar en kille som heter Lucas, och har gillat honom i snart ett år och jag gillar han fortf men han Niclas var det något speciellt med som gjorde att jag tyckte att han var så HIMLA guuuullig, aja ska försöka släppa det.
 MEN DET KOMMER INTE FUNKA


DET FUNKAR LIKSOM INTE !


UNITED 93

handbolls träningen blev piss från början till slut på grund av tjafs och typ "bruten fot" nej inte riktigt bruten men den var skadad innan, sen så klev hon snett eller något och helt plötsligt ligger hon och skriker.
fick nyss höra att hon skulle upp till huddinge sjukhus och rönka foten, hennes mamma  sa till mej att foten var så svullen att tårna hängde i luften HA HA jag kunde inte sluta skratta,kunde inte heller tänka mej hur det såg ut HA HA! förlåt sandra x).
aja, onsdag i dag och här hemma står det pannkakor på menyn :) mammas specialite med rivna morötter gud det är så gott älska det x)
sitter och kollar på United 93 en välldigt bra film som handlar om självmords bombare har redan sett den en gång men min bror har inte sett den så jag sitter och berättar vad som händer, sånt kan jag ju säga att jag är välldigt bra på, så han är jäkligt irri på mej, HA HA vilken rolig förkortning på irriterad x)
mamma klippte luggen och topparna på mej också jag brukar gå till frisören men eftersom att mamma klipper pappa jämt så gjorde det inget om hon tog min toppar heller.


                       



                                                                                                                                                                      image45





DRICK OCH SVÄLJ TREVLIG HELG!

DU behöver inte


Governor Andy -Reggaeprofil

 Säg godafton kriminalinspektör förlåt att ögonen är röda
Men vi har ett litet party på G allting e som det ska vara
När Governer andy å Jr Erik rockar fett, männskorna blir glada
I lokalen är det knökat å hett å arrangören han bada

Så kom inte hit med eran babylon politik
Tror att ni ska kunna stänga av vår musik
Konstapel bäng bäng bäng vill bomba där remmen
Nästa helg vi e tillbaka igen

Kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner, våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner
Dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner den, Våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner
Rub-a-dub
Vi bjuder på en (ramadama) rubadubba stil å tar en reggaeprofil
Håller micken hårt i handen och skjuter aldrig nån sil
Kommer för att väcka varje (start) stad till liv
För varje kvinna, varje man ett enda alternativ
Kan inte längre stå å se hur saker och tinge
Förvandlas till ett (kaska utav moregi) fiasko utan målriktning
Jag säger, (vet att du är trött på våran politik) nu minns jag inte riktigt men du har inte skrivit riktigt rätt
I en värld lika rund som en hockeyrink

Dom trycker ner oss, jag blir bara starkare
Dom kommer aldrig kunna göra mig till knarkare
Dom trycker ner oss, man blir bara svagare
Så ta ditt pick och pack å dra eller sjung med

Kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner, våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner
Dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner den, Våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner

Jr erik är glad å säger så..

Säg godafton kriminalinspektör förlåt att ögonen är röda
Men vi har ett litet party på G allting e som det ska vara
När Governer andy å Jr Erik rockar fett, männskorna blir glada
I lokalen är det knökat å hett å papa gilis han bada

För vi har stil, vi har klass å vi har rytmen i vårt blod
Vi får er dansa
Ge mig trumman, ge mig basen, ge mig takten, ge mig rytmen
Låt oss dansa
Jr Erik Governer Andy (hoppar till å) å Partillo kommer alltid få er dansa Partillo=eriks bror - reaggetrummisdeluxe!
Jag har stil, jag har klass å jag har allt som du vill ha
Så låt oss dansa

För dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner, våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner
Nej dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner den, Våran reggaeprofil
Babylon kan aldrig nånsin tona ner
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner

Nej dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil
Tona ner, våran reggaeprofil
Ne babylon kan aldrig nånsin tona ner
Nej dom kan inte tona ner, våran reggaeprofil


FATTA!

jag varken gillar dej eller känner dej så sluta peppra mej med grejer jag pallar inte å slösa tid me dej !


Tisdag

jaha ennu en en tisdag, och denna tisdag har det faktiskt inte  hänt så mkt här i så kallade Mariefred,vrat i skolan som alla andra dagra och jobbat på som fan, eller kanske inte som fan men något lunda bra i allafall.
har engelska diagnos i morron hatar engelska är själv inte så bra på engelska tycker jag så för en gång skull ska jag försöka anstränga mej ordenkligt med engelskan, ska ta tag i det, man vill ju ha bra betyg när man ska välja linje i 9:an, så det här med skolan ska ta tag i och förbättra mej i, men en fråga bara Historia ska det bli ett grund ämne? tycker inte om historia, aja får vell kolla upp det någon gång.


alltså det känns som att det har blivit svårare att komma på vad man ska skriva i bloggen så jag tänkte börja med typ veckans låt eller något sånt för skojs skull, då tänkte jag lägga in en film från youtube som alla kan lyssna på x)
så veckans låt är då; chris brown med withe you






                                 


DEAR DIARY

Åter till bloggandet. Vad har jag gjort under alla dessa dagar då jag mått så himla dåligt? Jo jag har gjort massa saker. Väldigt mycket och knappt vilat.. är det därför jag mår så dåligt? Jag kan tyvärr inte själv svara på frågan,Varför mår min mage skit? Jag tror, och nu säger jag bara tror, att det är för att jag har så mycket att göra och ingen ledig tid för mig, för att få min mage att koppla av. Kommer jag ens att få det kan man ju fråga sig. Ja! Där har ni svaret. Jag kommer att få det, men när? Jo, jag ska säga er en sak. Jag kommer att få min lediga tid och avkoppling på jul lovet i två och en halv  vecka, sen är det åter skola och massa skit men SEN kommer det bli en hel underbar mysig varm vecka på gran canaria. Ni anar inte hur mycket jag längtar. Hur mycket jag längtar att få komma bort från denna stad som vi alla kallar MAriefred. Den stressar bara en!
Så ja jag kan erkänna att jag känt mig väldigt stressad den senaste tiden. Jag känner mig väldigt trött, tänkte ta och äta lite yoghurt för att lugna min kära mage, sen sova.. förhoppningsvis GOTT!

RUBRIK

asså det här med rubrik, jag har fan ingen naning om vad man ska skriva där, det känns helt omöjligt att komma på något,  dom säger ju att det är rubriken och en fin blogg som lockar läsare och jag har varken en fin blogg eller en bra rubrik så det kanske  är därför jag inte har några läsare.
fast jag kanske har läsare i alla fall fast att problemet är att dom inte komenterar
aja jag ska skaffa en räknare som håller koll på hur många som har vart inne på min blogg,
måste bara komma i fun med hur man gör så jag ska kika på det.

Aja till min dag i stället!
det var måndag i dag och det innebär ju handledartid första lektionen, som då var äcklig eftersom att våran lärare hade klivit i sin hunds hundskit och då gick hon och typ kletade ner hela klassrummet, och jag då som gick i strumporna var lite orolig att hon skulle ha kletat ner hela högstadiet, ni kankse undrar vrf jag gick i bara strumporna så berodde det på att jag hade köpt nya skor dan innan som jag fick så himla ont i fötterna av så jag gick barfota resten av dan.




baby bash- suga suga




sån jävla bra låt alla borde lyssna på den !!

RUBRIK

ja igår var det stockholm med mor, vi var och handlade julklappar till hela familjen samt lite till resten av släkten men det blev inte så mkt eftersom att det inte går och köpa till familjen när en fAmilje medlem var med, så jag åker upp den 16 till sthml med sandra och köper julklappar.
men ialla fall så fick jag ett par jeans, halsduk, skor, och tights visst är hon snäll min mor.
sen så blev det lite käka på kinaresturang, jag som då hatar ris asså jag verkligen hatar ris, fick ju äta några korn i alla fall man blev inte direkt mätt men jag käka en korv med rostad lök på senare så att jag skulle klara mej resten av dagen.
det var verkligen fult med folk på både tåget och och gatorna så det var ju sån himla köer till varenda kassa men man får skylla sej själv som åker upp så här sent in på jul då alla ska handla julklappar, det kommer säkert vara mer folk när jag åker med sandra en vecka innan jul afton men det var ju den enda helgen man kunde, har som himla fullt upp annars.

Så snart är det jul och veckan efter det är det ny år sen tre dar efter det så är det gran canaria med världens bästa familj i en vecka guuud vad skönt säger jag bar, skulle igenkligen vilja vara malte nu för han åker till filippinerna i hela FYRA veckor gud vad jag är avendsjuk asså, aja nu ska jag inte tänka på det utan jag ska tänka på matchen vi har i dag mot något lag som jag inte vet vad dom heter det enda jag vet är att det är samling 1 och det är hemma match så nu ska jag gå och klä på mej för vi ska bort före matchen så, bye bye




image44


........

det här hemmet gör mej gråt färdig, och jag vill inte längre vara här där jag är, jag är rädd att det ska hända igen, och om det gör det då vet jag inte vad jag gör, skulle igenkligen inte vilja vara här längre skulle hellre vilja va för mej själv och kunna tänka och gråta ut det jag länge viljat gråta ut, för det känns som att jag inte är värd något.

ni två kan ni inte bara ta och vara sams för en gång skull, jag blir rädd att det ska hända samma sak som det hänt för nästan halva befolknigen som har gift sej och lovat att dom ska tillbringa resten av deras liv tillsammans,




                         image43

RSS 2.0