VALPSJUKAN

var och kollade på hundvalpar i dag, rasen var lendeer och blir jäkligt stora men det är ju mmin farmor som ska ha den det värkar som att hon faller för stora hundar eftersom att alla hundar hon haft har vart stora typ som leon berger och berner sender jag vet inte riktigt hur dom stavas men något på det viset x) jagt kan ju säga att jag fick en riktig valpsjuka och ville verkligen inte åka där i från men man måste tyvärr "/ jag som hoppades på att det skulle finnas något piller som man kunde ge dom så att dom inte växte, den rasen växte välldigt snabbt oxå ungefär 1-2 kg i veckan men farmor ska ge den annan mat så att dom bara växer ett halvt kg i veckan för hon skull tydligen kolla i fall att det går och ställa ut den x)
tänkte lägga ut bilder men har ingen bra eftersom att jag tog med mobilen så man  såg inget :)



Kommentarer
Postat av: S A R A

gulligt me valpar ^^ har du ngt nyårslöfte? ha en bra kväll =)

2007-12-29 @ 17:46:58
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Denise

jappsen x)
det är väll kanske att vara lite mera ekonomisk :) har annars sån himla dållig kontroll över mina pengar jag slösar dom lite här och där när jag är och shoppar eller någon annan stans x)

2007-12-30 @ 10:39:43
URL: http://denisee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0