VI FEM

har ni sett längst bak på aftobladet så brukar det vara något som heter vi fem det går typ ut på att tidningen ska fråga nått sen så ska fem personer tycka, och när jag satt och läste detr här en dan så  var frågan:  tycker du att svenksa män är sexigast, ja svarar alla och komenterar något mer, men efter en stund är något skumt och då märker jag att alla är killar som har svarat !? inte konstigt att alla svarar ja då ?? Hmm...

ja annars så har min dag vart bra hade prov/test i dag i religon och det gick hur bra som helst och jag tror till och med att jag hade alla rätt x)
det har inte hänt mycket mer i skolan faktiskt... jo hade första syslöjds lektioner (har längtat som tusan) ska göra en stor neccesär med ljusblått och vitt silke jag tror den kommer bli rätt fin faktiskt men har ett problem, om jag ska ha smink i den så kommer det säkert läcka en massa smink och puder i neccesären och jag tror att det är rätt svårt att ta bort på silkes "/ det kanske är någon som har lust att ge mej lite tips :D det är bara att lämna en komentar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0