THIS DAY WAS A BEAUTIFUL DAY TEEN YERS AGO

jaa fredag och är forf förkyld hostar och är snorig usch fyra veckor har nu gått och inget har ändrats "/
förästen Malte kom hem i dag brun var han, välldigt brun var han, han var tydligen hemma och spydde lite efter resan, matförgiftad eller något.
ska snart käka lite mellis :D e lite hungrig, d blev risgrynsgröt i skolan i dag mums!, men den smaka inte riktigt som den bruka så det var inte så jätte gott x)
i morron handbollsmatch mot Örebro och den är borta oxå ja vi har samling tio men jag kommer väll vakna tio i kommer fan aldrig orka upp då men vad gör man inte för att få spela handboll även om inte handbollstränaren kommer så lyfterman på sitt arsle och åker till den förbannade träningen och när man kommer fram så är ingen tränare där :S "/
jag ska baka senare satt och kolla på recepten i kokboken så fan´ns det ett ställa där man kunde baka för tre veckor så pappa köper ingridienser och sen får jag baka kanske tar en timma och baka sen så ska allt stå i ugnen oxå.
kartförhöret i dag gick väll sådär tycker jag fatta int riktigt i början hur man skulle göra men sen så kom jag i fun med hur man gjorde men jag kan tänka mej att jag klarar mej :S:P







                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                 helt otroligt asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0