FREDAG

Sanrt bär det av :D jag vet inte vad som är bäst sitta uppe länga och vänta tills vi åker och sova på flyget eller gå och lägga sej tidigt och ej kunna sova och sedan få sitta och tråka på flyget ?? :S:D
i morse bar det av till strängnäs med pappa och panik handla ett par sandal tyvärr hitta vi inget par utan fick åka hem utan "/ men som tur är har jag rätt så tunna skor här hemma som jag får klara mej på jag åkte hem till sandra efteråt och det visade sej att vi inta har lämnat tbx en film så skulden på det fick bli 240 så ska väll betala det någon gång :P eller inte om jag kommer undan x) hyrde den ju på hennes nr !!
vi gick ner till grillen i alla fall för att käka lite så den fick bli en strips me cola där satt även karin och ida så dom flytta över sej till vårt bord och vi satt och snacka lite sen så gick vi  alla (även karin och ida) till mamma kom för jag skulle kolla i fall att det fanns mjukis braxer men det fanns dej icke så det sket sej "/ :)
senare vid 5 tiden kommer punka anna och någon alicia som gick på vår skola innan så karin och ida gick till dom :S men jag och sandra drog ville inte hänga med dom :S:P HA HA vilket fult inlägg skrev som en kratta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0