...........

hemma igen på grund av att man är sjuk jasmina hade rätt det är lätt att bli sjuk när man vart där det har vart varmare "/
ja mitt liv cirkulera just nu bland en jävla massa läxor som snart kommer ta livet av mej!
det börjar med en jävla massa läxor sen så ska jag hinna med en jävla massa annat ocxå sen så leder den stressen till att jag får magsår sen så kommer döden allt närmre, om jag ska fortsätta med stressen och handbollen och all den andra skiten som står i vägen för mej så kommer jag minst få magsår när jag är femton "/
har däremot spytt en gång idag och jag har inte heller någon matlust, så här tror jag inte direket att jag kommer käka något, så fort jag  tänker på minsta lilla sak man kan äta får jag kväljningar.


Kommentarer
Postat av: jasmina,

Sa ju det;)

2008-01-21 @ 17:06:59
URL: http://skiiitungen.webblogg.se
Postat av: Denise

:P

2008-01-22 @ 15:36:52
URL: http://denisee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0