BLOGGVÄRLDEN

                                                                          image63
idag när jag skulle göra i ordning varm choklad åt mej så såg jag att min favvo mugg var borta, och det visade sej att robin hade tappat den i golvet jag blev ju helt förstörd förstårs eftersom att min favvo mugg inte fans längre så jag visste inte vad jag skulle? göra !?
chokladen sket sej asså min underbara bruna choklad bara försvan helt hux flux så jah sa till mor (o far) att jag ville ha en helt egen mugg gärna en som är designad snyggt jag vill lixom inte sitta drickar ur en beige färgad mugg med bruna blad på (typisk vanlig mugg) så kikade in på google och hitta denna mugg eller hur är den fin ?glaset blir inte äns för varmt utan bara ljumet men jag antar att den lila bandet runt om är till för att man ska håll i x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0