1/1-08

Ja då är det 1/1-08 i dag  :)
det var en trevlig kväll i går den kvällen varade ända till kl 7 här hos oss alla var lite ja vad ska man säga berusade ja till och med dom som var lite äldre var det, marie ja marie hon den klantig av sej ja först chokladen (alladin asken) vällte hon ut på golvet sen så råka hon ha en i soffan som hon satte sej på och hennes braller var ju då ner kletade med choklad :D sen blev det glas och mera glas och åter igen en massa glas som då gick sönder bara på grund av henne x) klantarsel!.
ja jag fick ju dricka pommac eller hur det stavas ja vi tog den stora efetersom att marie och hennes man har ju en dotter som är några år yngre än mej som då kanske oxå ville ha så vi tog den större men jag ploppa up flaskan och drack den för mej själv jag halsade ur den :) hon hade en egen dricka med sej för hon gillade inte champange ;D jag blev bara så lyckilg när jag  fick den för mej själv x)
senare efter 12 slaget så blev det karaoke dags för hela stormen det blev lite krongel med skiten men det fixade sej eftersom att lasse var där och bor brevid oss kunde fixa det¨så han kom ner med en laptop och en stationär dator den stationära kopplade han i hop me laptopen och det var karaoke inbyggt i dataorn :D så det hela fixade sej x)

nattmaten fick bli janssons eftersom att det var jag som hade beställt det :) i like <3

 jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... jo raketerna var jättefina verkligen, det var nog ett ut av det bästa faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0