trååååk

öppna upp första filen du har i mina bilder ta 4:de bilden och ladda upp den sen på din blogg och skriv  vad det är och vart det är och det första du tänker på när du ser bilden.


  det är saga på bilöden och på  fotbollsavslutningen
det första jag tänker på är nog bryllfitta. det var handbollsträning och jag sitter och pratar med saga och så kommer sofies lillasyster med krykor upp på läktaren och saga säger:

- har hn gjort illa sej igen
- ja tydligen, doktorn tyckte att hon skulle ha brytit den bättre säager jag (ni ser ju att jag sa fel :P)
- vad sa du ?? ??

- eller nej jag skoja jag menade  brytit den i stället
-jaha, haha jag trodde du sa bryllfitta :)

haha det var det jag tänkte på när jag ser saga på den här bilden :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRYLLFITTA HA HA HA

2008-02-06 @ 16:40:57
URL: http://clucken.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0