_vrfvrfvrfvrfvrf

ja vrf skriver jag inte? jag skaffa en blogg skrev två (fler) inlägg om dag men sen dök bdb upp och nu är jag nörd där hel enkelt precis som lunar jag var en riktig lunarörd blev blogg nörd och sedan bdb nörd.
nej nu ska jag sammanfatta en hel del som hänt under mitt liv nu när jag inte har bloggat.
ja jag var i helsingfors för inte så länge sedan med sandra, kryssning jo inte så kul som jag trodde det skulle bli men nöjd får jag väl vara, sandra ville bara varamed min föräldrar trodde aldrig det om henne men jo riktigt jobbigt var det satt bara med mina föräldrar och sen två kompisar till dom, så jag strosade runt för mej själv för det mästa och kollade in dom små affärerna, ja och under tiden jag gick där så satt sandra och muppa sej hos mor och far :P
ja och jag köpte då en workout skiva och fem parfymer det var så grymt billigt så det fick bli fem stycken det var typ rea :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0