16/11-07

Jaha nu är faktiskt inte taxin det värsta i mitt liv längre :P nu säger jag inte att det är det roligaste utan det är helt okej att åka taxin x) när den kommer i tid, men ialla fall det var så att jag stod och väntade på taxin utanför skolan och det är någon snubbe som kör taxin jag vet inte  vad han heter men shit the same han var i allafall as rolig, det börjar med att han är finland/svensk och pratar lite halft roligt x) och sedan så började han babbla om att han hade vart i turkiet i våras , jaa och där har dom böneutropare om ni inte vet var det är så är det en person som står i något torn och gapar , men ialla fall så skulle han förklara vad en böneutropare var för en liten unge i taxin, Och helt plötsligt så börjar han gapa och sjunga som en böneutropare :P hehe sen så var det staffan ja staffan en liten filur som är lika jobbig som ett bi, och säga farfar åt taxi chaffisen typ som lägg i en växel farfar x) , HAHA jag som då skrattar åt allt och alla börjar ju då as garva :





                                                                     image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0